مداد سفید..

هر کجا هستی جهادی کار کن، جهاد ادامه دارد، جنگ ادامه دارد...

مداد سفید..

هر کجا هستی جهادی کار کن، جهاد ادامه دارد، جنگ ادامه دارد...

سلام محسن جان!

برادر شهیدم، غیرت شما کجا و بی غیرتی دولت مردان ما کجا؟!

دیگر دارد حالم بهم میخورد از این همه بی حیایی مثلا مسئولان کشور..

این یکی میرود که عزت مردمش حفظ شود، آن یکی در کمال بی غیرتی، خودکشی میکند که با قاتل برادر شهیدمان سلفی خفت بار بگیرد..

ببین کار بکجا رسیده است که این ناجوانمردان، نمایندگان اقشار مستضعف جامعه شده اند! همان هایی که خیانت هایشان در مجلس ششم، اظهر من الشمس است. دلم برای برادر شهیدم کباب است..

و من باز به این فکر میکنم که یک نظام چقدر میتواند مظلوم باشد..

خداوند از سر تقصیرات این قوم بی غیرت نگذرد که اینچنین بی آبرویی میکنند

مداد سفید

نظرات  (۳)

.....
پاسخ:
چی برداشت کنم از این سه نقطه های نامعلوم؟
۰۴ مهر ۹۶ ، ۰۹:۵۷ کمی آشنا دیگر
مهم پیام نیست مهم کسی که پیام گذاشته.این رو برداشت کنین

تو این هم تفاهم داریم . چون من هم چیزی برداشت نکرده بودم که برات بنویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی